کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

گامبالو

شعرهای قشنگ کودکانه

1394/5/20 15:09
3,907 بازدید
اشتراک گذاری

خاله

 

فرش اتاق خاله

پشم تن بزغاله

جاروی اتاق خاله

از موهای بزغاله

 

خاله

 

مرواریدای خاله

دندونای بزغاله

مهمونیای خاله

از شیرهای بزغاله

 

..................................

 

جم جمک برگ خزون

 

جم جمک برگ خزون

مادرم زینب خاتون

گیس داره قد کمون

از کمون بلندتره

از شبق مشکی تره

 

جم جمک برگ خزون

 


گیس اون شونه می خواد

شونه ی فیروزه میخواد

حموم هر روزه میخواد

 

........................................

 

لی لی ، لی لی ، حوضک

 


لی لی ، لی لی ، حوضک

گنجشکه اومد آب بخوره

افتاد توی حوضک

این دوید و درش کرد

این ماچی بر سرش کرد

این نازی بر پرش کرد

 

لی لی ، لی لی ، حوضک

 


این کله گنده اومد

گفتش بده ببینم

تا که دادن ببینه

گنجشکه پرید لاچینه

 

.......................................

 

رفتم به صحرا

 

رفتم به صحرا

 


رفتم به صحرا

دیدم قورباغه

گفتم قورباغه

دماغت چاقه

 

..................................

 

رفتم به صحرا

 

رفتم به صحرا

 

رفتم به صحرا

دیدوم مارمولک

گفتم مارمولک

عیدت مبارک

 

.........................

 

بارون میاد

 

بارون میاد

 


بارون میاد قلقله چی

تو جیب بابام پر نخودچی

بارون میاد ریزه ریزه

تو جیب بابام پر فیروزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گامبالو می باشد